close

 

Without You(如果沒你) LYRICS(歌詞) 
David Guetta大衛·庫塔

主唱Ft: Usher亞瑟小子 
製片Produced By: David Guetta大衛·庫塔 

 

 

 

I can't win, I can't reign我無法贏,我無法強
I will never win this game我絕對無法贏這一場競賽
Without you, without you如果沒有你、沒有你
I am lost, I am vain我迷失、我空虛
I will never be the same我不會如一

Without you, without you如果沒有你

I won't run, I won't fly我不會走、我不會飛
I will never make it by我絕對沒法做到
Without you, without you如果沒有你、沒有你
I can't rest, I can't fight我沒法休息、我沒法戰鬥
All I need is you and I我需要的就是你和我
Without you, without you如果沒有你、沒有你

Oh oh oh!
You! You! You!
Without...
You! You! You!
Without...you


Can't erase, so I'll take blame別忘去,由我負責
But I can't accept that we're estranged我無法接受我們彼此疏離

Without you, without you沒有了你、沒了你
I can't quit now, this can't be right我無法靜下來、這一切都不對勁
I can't take one more sleepless night我無法再接受一個無眠之夜
Without you, without you沒有了你、沒了你

I won't soar, I won't climb我無法翱翔、我無法攀爬
If you're not here, I'm paralyzed如果你不在這、我會如軟泥不起
Without you, without you沒了你、沒了你
I can't look, I'm so blind我看來是如此盲目
I lost my heart, I lost my mind失去我的心、我失去我的想法
Without you, without you沒了你、沒了你


Oh oh oh!
You! You! You!
Without...
You! You! You!
Without...you

I am lost, I am vain我迷失、我空虛
I will never be the same我不會如一
Without you, without you如果沒有你
Without...you沒有~~你

 

 

這首歌有一些激勵那些追隨自己粉絲,以歌手、DJ的想法下去撰寫此歌

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    逍遙令 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()